tulisan jalan

Saya merupakan agen Shaklee anda bagi penghantaran ke seluruh Malaysia. COD sekitar Gombak, Istana Budaya dan Dayabumi.
Untuk maklumat lanjut dan cadangan pengambilan vitamin yang sesuai mengikut keperluan dan budget, sila hubungi saya.

cadang

Tercari-cari vitamin apa yang sesuai untuk diambil sekarang? Klik sini untuk cadangan pengambilan vitamin yang sesuai.

Friday, November 16, 2012

Vitamin Semasa Berpantang


Selepas melahirkan anak pertama, saya mengamalkan jamu kampung yang ibu saya beli daripada temannya. Walaupun anak sulung saya tiada jaundice(kuning), saya tidak berjaya habiskan pun pengambilan jamu tersebut.

Sebelum tiba masa untuk melahirkan anak kedua, saya mencari alternatif lain – yang lebih mudah dan tidak merimaskan saya, lalu saya mencuba jamu dalam kapsul. Dengan set jamu ini, saya tidak perlu berurut, bertangas, param dan lain-lain. Saya sangat lega..tetapi masalah sembelit seperti pada kelahiran pertama masih berlaku..

Dan ketika mengandungkan anak ketiga, saya masih tercari-cari, apakah yang patut dan sesuai saya makan semasa berpantang nanti – yang pasti bukan jamu. Lalu saya diperkenalkan dengan set berpantang/pembedahan Shaklee. Saya mencubanya bermula hari kedua selepas kelahiran anak ketiga saya, dan Alhamdulillah sepanjang 2 minggu pertama, tiada sembelit. Luka jahitan juga amat cepat sembuh, badan saya rasa sangat bertenaga – sangat berbeza dengan keadaan saya semasa berpantang yang lalu.

Set berpantang Shaklee amat sesuai bagi ibu-ibu yang baru melahirkan anak terutama bagi mereka yang melahirkan secara pembedahan. Ianya juga boleh diambil oleh ibu yang menyusukan bayi mereka yang mengalami jaundice. Set berpantang Shaklee terdiri daripada Vita-Lea(multivitamin), B-Complex, Vita C dan Zinc.



Khasiat-khasiat kepada ibu dalam pantang:

Vita-leamultivitamin yang lengkap dengan zat besi (iron) yang diperlukan untuk pembinaan sel darah merah kerana ibu banyak kehilangan darah semasa proses melahirkan.

B-Complex – mencegah stress dan menguatkan antibodi tubuh.

Sustained Released Vita-C - membantu tubuh dalam pembentukan kolagen yang membantu di dalam memastikan tulang, otot, gigi serta kulit berada di dalam keadaan sihat serta kuat.
Vitamin C Shaklee berkonsepkan pelepasan masa di mana  vitamin C akan dilepaskan secara sedikit demi sedikit mengikut keperluan badan. 

Zinc – membantu mempercepatkan proses pemulihan luka luar dan dalam. Juga menghalang rambut gugur.


Produk Shaklee insyaAllah 100% selamat, 100% berkesan tanpa kesan sampingan jangka panjang.
Dapatkannya dengan harga istimewa beserta konsultasi percuma.



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shaklee ID: 891971 
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan 
Emel/Google Chat: asmaebiz@gmail.com 
FB: Asmahizan Sahizah 
Tel.No: 019-6027343

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...