tulisan jalan

Saya merupakan agen Shaklee anda bagi penghantaran ke seluruh Malaysia. COD sekitar Gombak, Istana Budaya dan Dayabumi.
Untuk maklumat lanjut dan cadangan pengambilan vitamin yang sesuai mengikut keperluan dan budget, sila hubungi saya.

cadang

Tercari-cari vitamin apa yang sesuai untuk diambil sekarang? Klik sini untuk cadangan pengambilan vitamin yang sesuai.

Thursday, July 25, 2013

Nutriferon: Pilihan Yang Lebih baik Untuk MENINGKATKAN SISTEM IMUN BADAN

Usai solat Subuh pagi semalam, anak dara saya, Husna, panggil dari atas katil dan memberitahu bahawa dia muntah. Basah tilam dengan muntahnya.. Saya mandikan dan hantar ke taska seperti biasa.

Lewat petang ambil di taska dia nampak sihat, tetapi kurang aktif dan malas (biasanya sangat rajin berceloteh dan tolong ummi hidangkan menu berbuka). Dia hanya berbaring sementara ummi, abi dan abg long berbuka. Jam 8 malam, dia muntah sekali lagi. Saya anggap dia muntah sebab banyak kahak di tekaknya sahaja (tapi terlupa pula nak beri OmegaGuard yang sangat bagus untuk keluarkan kahak)..saya bancuh nutriferon dan bagi dia minum separuh. Sementara menunggu ummi dan abg long selesai solat Isya', Husna tertidur sehingga jam 11 malam. Bila terjaga saya rasa dahi dan badannya agak panas. Memandangkan tiada stok paracetamol cecair di rumah, saya masukkan ubat ikut duburnya. Belum sempat meresap dia dah buang air besar..terkeluar semula begitu sahaja ubat tersebut.

Tawakaltu alallah..saya risau badannya makin panas, minta dia habiskan baki nutriferon yang dibancuh tadi, kemudian sambung tidur sehingga ke pagi. Jam 6 pagi tadi, saya rasa dahi dan badannya, alhamdulillah tidak panas lagi. Alhamdulillah, saya dapat elakkan memberi ubat kepada anak saya.

Apakah itu Shaklee Nutriferon?

Jika anak-anak kerap dijangkiti selesema, batuk dan demam, mereka mungkin memerlukan nutriferon. Nutriferon dihasilkan bertujuan untuk 'boost' sistem perlindungan imuniti tubuh, iaitu interferon. Interferon adalah sejenis protein yang dihasilkan oleh tubuh kita untuk melawan virus, sekaligus mengelakkan virus tersebut membiak dalam tubuh kita.



Interferon dihasilkan secara semulajadi oleh tubuh kita bagi melawan serangan virus, dan nutriferon membantu tubuh kita untuk menghasilkan lebih banyak interferon sekaligus mengelakkan serangan virus lain dan virus-virus yang bereplikasi dalam sistem tubuh kita.

Nutriferon Shaklee bukan ubat dan tidak mendatangkan kesan sampingan seperti kita makan ubat umpamanya antibiotik yang ‘mematikan’ kebanyakan bakteria termasuk yang kita perlukan. Tetapi nutriferon Shaklee merupakan campuran botani terpilih bagi meningkatkan interferon dalam tubuh untuk melawan penyakit tatkala tubuh kita sedang lemah.

Jom kita pastikan sentiasa ada stok nutriferon di rumah.

Elakkan ubat, gunakah sumber semulajadi yang tiada kesan sampingan.

Jom beli Nutriferon sekarang!




* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan:

Shaklee ID: 891971
✉ asmaebiz@gmail.com
✆ 019-6027343
☞ www.facebook.com/KedaiSihatCantik

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...