tulisan jalan

Saya merupakan agen Shaklee anda bagi penghantaran ke seluruh Malaysia. COD sekitar Gombak, Istana Budaya dan Dayabumi.
Untuk maklumat lanjut dan cadangan pengambilan vitamin yang sesuai mengikut keperluan dan budget, sila hubungi saya.

cadang

Tercari-cari vitamin apa yang sesuai untuk diambil sekarang? Klik sini untuk cadangan pengambilan vitamin yang sesuai.

Thursday, August 29, 2013

3 Persoalan tentang Saya dan Shaklee

Jawapan saya kepada 3 persoalan di bawah:




Kenapa saya menyertai dan buat bisnes Shaklee?

Tujuan utama adalah untuk mendapatkan side income, lebih-lebih lagi gaji jawatan biasa-biasa seperti saya ini membuatkan saya tidak dapat menyimpan banyak untuk masa depan. Duit gaji habis membayar PTPTN serta hutang piutang lain, yuran taska anak dan lain-lain keperluan sahaja. Tetapi setelah berbulan bersama Shaklee, saya percaya, saya boleh dapat lebih daripada sekadar side income. Saya mesti berusaha untuk menjadi work-at-home-mama (WAHM), mengasuh dan melihat anak-anak membesar di depan mata dan pastinya mempunyai masa yang berkualiti bersama keluarga.

Apa yang saya perolehi dengan bisnes Shaklee?

Sebelum 'berminat' dengan Shaklee, macam-macam jenis bisnes saya cuba, tapi tak lama. Perasaan ghairah dan enjoy tu tak lama..tetapi dengan Shaklee, macam-macam yang saya dapat..saya dapat group bimbingan yang hebat yang sentiasa mendorong saya untuk meningkatkan kualiti bisnes saya dan semestinya angka bonus juga meningkat sama. Bersama Shaklee, saya bukan sekadar menjual produk tetapi turut berkongsi segala kebaikan produk dengan orang ramai. Shaklee bukan sekadar memberi bonus hasil jualan, tetapi turut menghargai para ahlinya dengan memberi pelbagai award, bonus kereta, percutian 5 bintang dan pelbagai lagi. Ilmu tentang kesihatan juga secara tidak langsung dapat saya perolehi secara percuma.

Adakah saya akan berjaya?

InsyaAllah, saya yakin saya mampu berjaya jika saya terus berusaha mencapainya tanpa kenal erti putus asa. Usaha+doa+tawakal. Usaha yang luar biasa menghasilkan keputusan yang luar biasa juga. Dari awal menyertai bisnes ini saya sudah pun dapat melihat potensi yang sama untuk semua ahli. Beza hasilnya bergantung kepada usaha masing-masing. Dan kita ini hidup bertuhan..walau sehebat mana pun usaha kita, mintalah juga dengan Allah kerana hanya dia Maha Pemberi.

3 persoalan telah terjawab. Anda punya matlamat seperti saya? Jom sertai kumpulan bisnes kami dan sama-sama kita berusaha mencapai matlamat kita.



* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Shaklee ID: 891971
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan:
Emel/Google Chat: asmaebiz@gmail.com
FB: Asmahizan Sahizah
FB Page: Kedai Sihat & Cantik
Tel.No: 019-6027343

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...